- 42 7
- 44 52
- 46 52
- 48 52
- 50 52
- 52 52
- 54 53
- 56 52
- 58 52
- 60 51
- 62 51
- 64 44
- 84 11
- 88 49
- 92 52
- 96 52
- 100 52
- 104 52
- 108 50
- 112 50
- 116 47
- 120 43
- 124 34
- 144 7
- 146 43
- 148 47
- 150 47
- 152 47
- 154 48
- 156 43
- 158 43
- 160 43
- 162 36
- 184 7
- 188 7
- 192 35
- 196 35
- 200 35
- 204 35
- 208 28
- 212 29
- 248 7
- 250 43
- 252 43
- 254 43
- 256 43
- 258 36
- 260 2
- XS 2
- S 2
- M 2
- L 2
- XL 2
- XXL 2
- XXXL 1
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
Pracovní oděvy
Pohodlné, odolné a elegantní oblečení
Švédská značka Snickers Workwear se brzy po svém vzniku v roce 1975 stala ve Skandinávii pojmem a synonymem pro kvalitní pracovní oblečení, které usnadňuje práci. Netrvalo dlouho a Snickers si oblíbili řemeslníci po celé Evropě. Odpověď na otázku, jak se to stalo, je jednoduchá: zakladatel Snickers, Matti Viio, byl sám řemeslník a při práci si uvědomoval, že oblečení by mu mělo spíš pomáhat, a ne naopak. A jelikož takové oblečení nikde nenašel, nechal si je ušít podle svého návrhu, čímž položil základ nejen své budoucí značce, ale úplně novému konceptu pracovního oblečení.
Na základní myšlenku Matti Viia navazují současní návrháři, kteří pracují s novými materiály a technologiemi, aby pak mohli uživatelům představit oblečení, které jim dokonale padne, bude je chránit a bude naprosto vyhovovat jejich druhu práce. Příjemným bonusem je pak pěkný a moderní vzhled. Díky tomu všemu je v současnosti Snickers Workwear přední světovou značkou pracovního oblečení.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už světově proslulá rakouská značka, kterou v roce 1990 založil farmář Anton Pfanner. Sám dodnes dohlíží na výrobní proces a navrhuje nové pracovní oblečení a obuv, a to zejména pro lesáky a arboristy. Sám říká, že jsou profesionálové, stejně jako jejich klienti – a s tím se pojí jím vytyčené tři základní principy: jednoduchost, bezpečnost a životnost. V praxi to především znamená, že oblečení musí být pohodlné, musí zajišťovat maximální bezpečnost uživatele za všech podmínek, nesmí být zanedbán žádný jeho detail a musí mít dlouhou životnost. Jelikož pan Anton neustále inovuje, vymýšlí nové věci a dokáže pochopit potřeby profesionálů – uživatelů –, došlo ke vzniku značky Protos Integral a tím vůbec prvních integrovaných ochranných přileb svého druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže zájemce vybavit ochranným oblečením a prostředky od hlavy až k patám.