- 42 4
- 44 31
- 46 32
- 48 32
- 50 32
- 52 32
- 54 32
- 56 32
- 58 32
- 60 31
- 62 30
- 64 26
- 84 6
- 88 31
- 92 32
- 96 32
- 100 32
- 104 32
- 108 32
- 112 32
- 116 32
- 120 30
- 124 24
- 144 4
- 146 31
- 148 32
- 150 32
- 152 32
- 154 32
- 156 31
- 158 30
- 160 30
- 162 26
- 184 4
- 188 4
- 192 22
- 196 22
- 200 22
- 204 22
- 208 18
- 212 19
- 248 4
- 250 30
- 252 30
- 254 30
- 256 30
- 258 26
- 260 2
- XS 2
- S 2
- M 2
- L 2
- XL 2
- XXL 2
- XXXL 1
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
Pracovní oděvy
Pohodlné, odolné a elegantní oblečení
Švédská značka Snickers Workwear se brzy po svém vzniku v roce 1975 stala ve Skandinávii pojmem a synonymem pro kvalitní pracovní oblečení, které usnadňuje práci. Netrvalo dlouho a Snickers si oblíbili řemeslníci po celé Evropě. Odpověď na otázku, jak se to stalo, je jednoduchá: zakladatel Snickers, Matti Viio, byl sám řemeslník a při práci si uvědomoval, že oblečení by mu mělo spíš pomáhat, a ne naopak. A jelikož takové oblečení nikde nenašel, nechal si je ušít podle svého návrhu, čímž položil základ nejen své budoucí značce, ale úplně novému konceptu pracovního oblečení.
Na základní myšlenku Matti Viia navazují současní návrháři, kteří pracují s novými materiály a technologiemi, aby pak mohli uživatelům představit oblečení, které jim dokonale padne, bude je chránit a bude naprosto vyhovovat jejich druhu práce. Příjemným bonusem je pak pěkný a moderní vzhled. Díky tomu všemu je v současnosti Snickers Workwear přední světovou značkou pracovního oblečení.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už světově proslulá rakouská značka, kterou v roce 1990 založil farmář Anton Pfanner. Sám dodnes dohlíží na výrobní proces a navrhuje nové pracovní oblečení a obuv, a to zejména pro lesáky a arboristy. Sám říká, že jsou profesionálové, stejně jako jejich klienti – a s tím se pojí jím vytyčené tři základní principy: jednoduchost, bezpečnost a životnost. V praxi to především znamená, že oblečení musí být pohodlné, musí zajišťovat maximální bezpečnost uživatele za všech podmínek, nesmí být zanedbán žádný jeho detail a musí mít dlouhou životnost. Jelikož pan Anton neustále inovuje, vymýšlí nové věci a dokáže pochopit potřeby profesionálů – uživatelů –, došlo ke vzniku značky Protos Integral a tím vůbec prvních integrovaných ochranných přileb svého druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže zájemce vybavit ochranným oblečením a prostředky od hlavy až k patám.