- 39 1
- 40 10
- 42 4
- 44 43
- 45 1
- 46 34
- 48 45
- 50 34
- 52 34
- 54 35
- 56 34
- 58 34
- 60 34
- 62 33
- 64 30
- 84 4
- 88 22
- 92 25
- 96 25
- 100 25
- 104 28
- 108 24
- 112 24
- 116 25
- 120 20
- 124 17
- 128 3
- 140 3
- 144 3
- 146 21
- 148 22
- 150 22
- 152 25
- 154 23
- 156 21
- 158 20
- 160 20
- 162 17
- 164 3
- 184 3
- 188 3
- 192 16
- 196 16
- 200 16
- 204 16
- 208 13
- 212 14
- 248 3
- 250 18
- 252 18
- 254 18
- 256 18
- 258 15
- XS 66
- S 73
- M 73
- L 73
- XL 73
- XXL 72
- XXXL 65
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
- 7 8
- 8 8
- 9 9
- 10 9
- 11 9
- 12 3
- 41 (EU) 1
- 44 (EU) 1
Pracovní oděvy
Pohodlné, odolné a elegantní oblečení
Švédská značka Snickers Workwear se brzy po svém vzniku v roce 1975 stala ve Skandinávii pojmem a synonymem pro kvalitní pracovní oblečení, které usnadňuje práci. Netrvalo dlouho a Snickers si oblíbili řemeslníci po celé Evropě. Odpověď na otázku, jak se to stalo, je jednoduchá: zakladatel Snickers, Matti Viio, byl sám řemeslník a při práci si uvědomoval, že oblečení by mu mělo spíš pomáhat, a ne naopak. A jelikož takové oblečení nikde nenašel, nechal si je ušít podle svého návrhu, čímž položil základ nejen své budoucí značce, ale úplně novému konceptu pracovního oblečení.
Na základní myšlenku Matti Viia navazují současní návrháři, kteří pracují s novými materiály a technologiemi, aby pak mohli uživatelům představit oblečení, které jim dokonale padne, bude je chránit a bude naprosto vyhovovat jejich druhu práce. Příjemným bonusem je pak pěkný a moderní vzhled. Díky tomu všemu je v současnosti Snickers Workwear přední světovou značkou pracovního oblečení.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už světově proslulá rakouská značka, kterou v roce 1990 založil farmář Anton Pfanner. Sám dodnes dohlíží na výrobní proces a navrhuje nové pracovní oblečení a obuv, a to zejména pro lesáky a arboristy. Sám říká, že jsou profesionálové, stejně jako jejich klienti – a s tím se pojí jím vytyčené tři základní principy: jednoduchost, bezpečnost a životnost. V praxi to především znamená, že oblečení musí být pohodlné, musí zajišťovat maximální bezpečnost uživatele za všech podmínek, nesmí být zanedbán žádný jeho detail a musí mít dlouhou životnost. Jelikož pan Anton neustále inovuje, vymýšlí nové věci a dokáže pochopit potřeby profesionálů – uživatelů –, došlo ke vzniku značky Protos Integral a tím vůbec prvních integrovaných ochranných přileb svého druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže zájemce vybavit ochranným oblečením a prostředky od hlavy až k patám.