- 39 1
- 40 7
- 42 3
- 44 34
- 45 1
- 46 28
- 48 36
- 50 28
- 52 28
- 54 29
- 56 28
- 58 28
- 60 28
- 62 27
- 64 25
- 84 4
- 88 19
- 92 21
- 96 21
- 100 21
- 104 22
- 108 20
- 112 20
- 116 20
- 120 17
- 124 14
- 128 1
- 140 1
- 144 2
- 146 18
- 148 19
- 150 19
- 152 20
- 154 20
- 156 18
- 158 17
- 160 17
- 162 15
- 164 1
- 184 2
- 188 2
- 192 11
- 196 11
- 200 11
- 204 11
- 208 9
- 212 10
- 248 2
- 250 16
- 252 16
- 254 16
- 256 16
- 258 14
- 260 1
- XS 57
- S 63
- M 64
- L 63
- XL 63
- XXL 62
- XXXL 56
- XS Zkrácené 1
- S Zkrácené 1
- M Zkrácené 1
- L Zkrácené 1
- XL Zkrácené 1
- XXL Zkrácené 1
- XS Prodloužené 1
- S Prodloužené 1
- M Prodloužené 1
- L Prodloužené 1
- XL Prodloužené 1
- XXL Prodloužené 1
- 7 1
- 8 1
- 9 1
- 10 1
- 11 1
- 12 1
- 41 (EU) 1
- 44 (EU) 1
Pracovní oděvy
Pohodlné, odolné a elegantní oblečení
Švédská značka Snickers Workwear se brzy po svém vzniku v roce 1975 stala ve Skandinávii pojmem a synonymem pro kvalitní pracovní oblečení, které usnadňuje práci. Netrvalo dlouho a Snickers si oblíbili řemeslníci po celé Evropě. Odpověď na otázku, jak se to stalo, je jednoduchá: zakladatel Snickers, Matti Viio, byl sám řemeslník a při práci si uvědomoval, že oblečení by mu mělo spíš pomáhat, a ne naopak. A jelikož takové oblečení nikde nenašel, nechal si je ušít podle svého návrhu, čímž položil základ nejen své budoucí značce, ale úplně novému konceptu pracovního oblečení.
Na základní myšlenku Matti Viia navazují současní návrháři, kteří pracují s novými materiály a technologiemi, aby pak mohli uživatelům představit oblečení, které jim dokonale padne, bude je chránit a bude naprosto vyhovovat jejich druhu práce. Příjemným bonusem je pak pěkný a moderní vzhled. Díky tomu všemu je v současnosti Snickers Workwear přední světovou značkou pracovního oblečení.
Pfanner Schutzbekleidung je dnes už světově proslulá rakouská značka, kterou v roce 1990 založil farmář Anton Pfanner. Sám dodnes dohlíží na výrobní proces a navrhuje nové pracovní oblečení a obuv, a to zejména pro lesáky a arboristy. Sám říká, že jsou profesionálové, stejně jako jejich klienti – a s tím se pojí jím vytyčené tři základní principy: jednoduchost, bezpečnost a životnost. V praxi to především znamená, že oblečení musí být pohodlné, musí zajišťovat maximální bezpečnost uživatele za všech podmínek, nesmí být zanedbán žádný jeho detail a musí mít dlouhou životnost. Jelikož pan Anton neustále inovuje, vymýšlí nové věci a dokáže pochopit potřeby profesionálů – uživatelů –, došlo ke vzniku značky Protos Integral a tím vůbec prvních integrovaných ochranných přileb svého druhu.
A tak dnes firma Pfanner Schutzbekleidung dokáže zájemce vybavit ochranným oblečením a prostředky od hlavy až k patám.